Over Sociale Kaart

Sociale kaart Haarlemmermeer is ontwikkeld in opdracht van de gemeente Haarlemmermeer in samenwerking met vele instellingen en organisaties.

Sociale kaart Haarlemmermeer is de online plek waar u informatie vindt over de thema’s:

  • Wonen en vervoer
  • Werken en leren
  • Jeugd en gezin
  • Meedoen en meehelpen
  • Zorg en welzijn
  • Geld

Hoe gebruikt u Sociale kaart Haarlemmermeer?

  1. Kies het thema waar u vragen over heeft
  2. Kies daarna een onderwerp
  3. Kies waar u meer over wilt lezen

U ziet vragen en antwoorden over het gekozen onderwerp. Wilt u de contactgegevens van een organisatie zien? De organisatie die aansluit bij de vraag wordt opgenomen onder iedere vraag/antwoord combinatie.

U kunt ook zoeken via het zoekveld. Typ een zoekwoord in en klik op het vergrootglas.

U ben ontevreden en wilt een klacht indienen

Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is.

Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

Ook de medewerkers van de PlusPunten kunnen u helpen de juiste ondersteuning te vinden.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.