Hulp van een vrijwilliger

U kunt voor veel dingen een vrijwilliger vragen. Bijvoorbeeld:

  • af en toe samen iets leuks doen
  • hulp bij uw administratie en het op tijd betalen van rekeningen
  • hulp met taal, lezen en schrijven om brieven goed te begrijpen
  • klusjes in huis, huishouden, boodschappen, verzorging van uw huisdier

Haarlemmermeer voor Elkaar

Haarlemmermeervoorelkaar is hét digitale platform voor het plaatsen van een hulpaanbod of een hulpvraag. Wil jij aan de slag als vrijwilliger, of kun je juist wat hulp gebruiken?

Bezoekadres
Dokter van Dorstenstraat 1
2132 JR Hoofddorp
Website
www.haarlemmermeervoorelkaar.nl
E-mailadres
info@haarlemmermeervoorelkaar.nl
Telefoonnummer
023 569 88 70

Vrijwilligers Centrale Haarlemmermeer

Brengt vraag en aanbod van vrijwilligerswerk samen.

Bezoekadres
Dokter van Dorstenstraat 1
2132 JR Hoofddorp
Website
https://www.vchaarlemmermeer.nl/
E-mailadres
vrijwilligerscentrale@meerwaarde.nl
Telefoonnummer
023 - 569 88 71

Bent u op zoek naar iemand die tijd en aandacht voor u heeft? Bijvoorbeeld om samen erop uit te gaan, een taal te leren of te sporten. Misschien is een vrijwilliger of maatje iets voor u. Via het online Platform Haarlemmermeer Voor Elkaar kunt u een vrijwilliger zoeken. De medewerkers van de informatiepunten/PlusPunten kunnen u ook helpen bij het vinden van een vrijwilliger.

Haarlemmermeer voor Elkaar

Haarlemmermeervoorelkaar is hét digitale platform voor het plaatsen van een hulpaanbod of een hulpvraag. Wil jij aan de slag als vrijwilliger, of kun je juist wat hulp gebruiken?

Bezoekadres
Dokter van Dorstenstraat 1
2132 JR Hoofddorp
Website
www.haarlemmermeervoorelkaar.nl
E-mailadres
info@haarlemmermeervoorelkaar.nl
Telefoonnummer
023 569 88 70

Vrijwilligers Centrale Haarlemmermeer

Brengt vraag en aanbod van vrijwilligerswerk samen.

Bezoekadres
Dokter van Dorstenstraat 1
2132 JR Hoofddorp
Website
https://www.vchaarlemmermeer.nl/
E-mailadres
vrijwilligerscentrale@meerwaarde.nl
Telefoonnummer
023 - 569 88 71

Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is.

Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

Nationale Ombudsman

Website
www.nationaleombudsman.nl
Telefoonnummer
0800 33 55 555