Socialekaart Haarlemmermeer geeft antwoord op vragen over wonen, werken, zorg en jeugd en helpt de juiste organisatie te vinden.
Door corona is bezoek beperkt. Regel uw zaken daarom zoveel mogelijk online. Wilt u langskomen? Maak een afspraak. Kom alleen langs als u geen gezondheidsklachten heeft. Houd tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand en kom niet met meer mensen dan noodzakelijk is.
Heeft u aanvullingen of verbeteringen m.b.t. de website? Neem dan contact met ons op. Voor vragen en advies over uw persoonlijke situatie kunt u dit formulier invullen.
Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.
Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is. Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.
Ook de medewerkers van de PlusPunten kunnen u helpen de juiste ondersteuning te vinden.